MILÉ ZÁKAZNICE A ZÁKAZNÍCI,

jsem velmi ráda, že jste si vybral(a) můj salon k péči o Váši pleť. Můžu Vás ujistit, že tady pro Vás budu včas a pokud z nějakého důvodu nebudu moct, určitě Vám v předstihu zavolám. Snažím se, abyste se zde cítil(a) příjemně. Kdyby se stalo, že kvalita ošetření nebyla dle Vašich představ, nebojte se to říct, ráda napravím chyby.

 


 

NYNÍ I VÁS ŽÁDÁM O DODRŽOVÁNÍ TĚCHTO BODŮ:

1) Buďte prosím dochvilná(ý), přijďte na svůj termín včas. Pokud se opozdíte, musím ošetření zkrátit nebo vybrat jiné, protože po Vás má termín další zákaznice (zákazník).

2) Pokud přijdete na kosmetické ošetření, vypněte nebo ztlumte si svůj mobilní telefon. Prosím o tento vstřícný krok a projev respektu vůči sobě a mé práci.

3) Pokud nemůžete přijít na domluvený termín, omluvte se prosím osobně nebo telefonicky nejpozději 24hod. předem. Takto můžu ještě vyhovět jiné zájemkyni(zájemci) o mé služby.

 

Děkuji a těšíme se na vás.


 



Kosmetika               Kosmetika